SELAMAT DATANG KE PORTAL 10 RRD

Perlawanan Akhir Piala Sarawak 2014 Perbarisan Tadbir Tahunan 2013 Hari Tentera Darat Ke-82 Kejohanan Renang dan Polo Air TD 2015 Hari Bersama Media 2014 Penutup Ex Satria Tangkas 2014

Selasa, 22 April 2014

PERTANDINGAN BOLA TAMPAR BAKAT PEMERINTAHAN WILAYAH TIMUR TAHUN 2014

Peserta Pertandingan memperagakan hadiah yang dimenangi
Kem Muara Tuang, Kota Samarahan : Pertandingan Bola Tampar BAKAT Pemerintahan Wilayah Timur telah dilaksanakan mulai 22 Apr hingga 24 Apr 2014 yang lalu bertempat di Stadium Tertutup, Kem Muara Tuang. Pertandingan ini telah disertai oleh semua pasukan naungan Pemerintahan Wilayah Timur di kawasan Kuching yang terdiri dari Tim Pemerintahan Wilayah Timur, Kem 1 Divisyen, Trup 1 Divisyen dan pasukan dari 3 Briged. Tujuan pertandingan ini diadakan adalah bagi memilih pemain bola tampar yang berkebolehan untuk mewakili Pemerintahan Wilayah Timur ke pertandingan bola tampar di peringkat yang lebih tinggi kelak.


BAKAT 10 RRD telah diundi dalam Kumpulan A dan berjaya menjadi Johan Kumpulan A sebelum tewas kepada pasukan dari 1 RSD selaku Naib Johan Kumpulan B dalam saingan separuh akhir. Dalam penentuan tempat ketiga dan keempat, BAKAT 10 RRD telah menentang pasukan Pemerintahan Wilayah Timur dengan keputusan BAKAT 10 RRD berjaya menewaskan Pemerintahan Wilayah Timur untuk merangkul tempat ketiga pertandingan. Selain itu, BAKAT 10 RRD telah dipilih sebagai Pasukan Terbaik Pertandingan Bola Tampar BAKAT Pemerintahan Wilayah Timur Tahun 2014. Upacara penyampaian hadiah telah disempurnakan oleh Pengerusi BAKAT Pemerintahan Wilayah Timur, Datin Noraihan binti Ibrahim.
Pengerusi Bakat PWT menyampaikan hadiah kepada pemenang

Bakat 10 RRD berjaya merangkul tempat ke-3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan